Suggesties & Klachten

Fietsenstunt staat altijd open voor suggesties of klachten om onze dienstverlenig te verbeteren. Hieronder vindt u de mogelijkheden hoe u ons kan helpen om ons bedrijf steeds verder te verbeteren.

Suggesties

Als Fietsenstunt zijn wij een bedrijf dat altijd volop in ontwikkeling is. We willen de klant zo goed mogelijk bedienen. Hierbij beseffen wij natuurlijk terdege dat de inbreng van onze klanten zeer belangrijk is. Dus wanneer u een suggestie heeft om onze klantenservice te verbeteren, of over een merk of product dat wij missen, dan horen wij dit natuurlijk graag van u. U kunt uw suggesties, opmerkingen en aanbevelingen mailen naar [email protected].

Klachten

Heeft u een klacht over ons bedrijf? Laat het ons dan weten! Wij willen natuurlijk in eerste instantie u klacht snel en goed verhelpen, maar er ook voor zorg dragen dat deze klacht in de toekomst niet meer voorkomt. Voor klachten kunt u zich richten tot de klachtenafdeling. U kunt hiervoor een mailtje sturen naar [email protected] of bellen op telefoonnummer 085-0231426. Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag een reactie te geven op uw klacht. Bent u niet tevreden over de afhandeling van de klacht, dan kunt u zich wenden tot de directie. Het adres is:

Fietsenstunt
T.a.v. Directie
Dr. C.J.K. van Aalstweg 8
1625 NV Hoorn

Geschillencommissie

Als u een geschil heeft met Fietsenstunt en we komen er niet samen uit, dan kunt u zich voor een bindend oordeel wenden tot de Geschillencommissie van de stichting Webshop Keurmerk.

KIYOH klanten reviews

Nadat u bij ons een aankoop heeft gedaan, vragen wij u om een korte enquete in te vullen over uw ervaringen bij Fietsenstunt te kopen. Hierdoor krijgen wij een goed beeld, wat u als klant goed vindt en waar wij ons nog verder in kunnen verbeteren. Wij stellen het zeer op prijs wanneer u als klant de enquete naar waarheid invult.